zondag 24 juli 2011

Zelfgemaakte kado's

Wat is er nou leuker dan zelf je kadootjes maken?! Ik vind het altijd super leuk om iets te maken en dan weg te geven! Persoonlijker kan niet toch?
Een tijdje geleden is mijn fysiotherapeute bevallen van een hele mooie meid en toen wilde ik ook iets zelf maken. Dit is het toen geworden, een rammelaar met belletjes in het kippie ;)
Rammelaar haken kip
Super schattig (al zeg ik het zelf hahaha) En gelukkig was zij er ook blij mee :)

Ook als mensen in het ziekenhuis liggen vind ik het leuk om pakketjes te maken, meestal met snoepjes en kleine rommeltjes erin. Voor Jannie had ik laatst een slinger gehaakt. Leuk om je saaie witte ziekenhuis kamer mee op te fleuren. Het is een hartjes slinger geworden!

Hartjes slinger haken

Hartjes slinger haken kado Haak en Smaak
In een officieel Haak en Smaak pakketje! Let vooral op onze professionele stempel! Zo gaaf! 
(Het patroon voor de slinger vind je hier)

xxxxx!

7 opmerkingen:

  1. Echt weer super leuke dingen!!
    Waar haal je die plastic zakjes vandaan? Zoiets zoek ik ook nog voor mijn kaartjes!
    En die stempel is idd cool, v.istaprint? :P

    kus, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mèn wat creatief! Jaloersmakend gewoon. ;-)
    Al vermoed ik dat echt niemand op mijn maaksels zit te wachten. Ik heb het knutseltalent van een uitgedroogde gum.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha Irene, heb je mijn eerste peer gezien? hahaha ook haken moet je leren. Je mag wel bij ons op les komen hoor :)
    Dank je voor de complimentjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een creativiteit weer....prachtig en idd zo persoonlijk om een zelf gemaakt kadootje te geven.
    Op 17 december ben ik jarig en ik heb nog geen hoes voor mijn motor LOL.
    Ik ben te onhandig om zelf dingen te maken dus ga ik me maar even op de Sale in Den Haag storten om deze regenachtige zondag door te komen. "Keep up the good work" Liefs, Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf:) Ik wil ook wel eens bij jullie op les komen, jullie maken echt mooie dingen!:D

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeeeeej! Echt heel leuk! En ik ben ook zo blij met de slinger! Hij hangt ook zo leuk in mn huisje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeeeeej!!!! gaaf joh!
    Ik heb in de vakantie ook leren haken... m'n eerste creaties zul je wel op m'n blog zien binnenkort;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...